20 maj 2012

Fullmåne!

Fy tusan vad dåligt jag sov inatt. La mig efter 00.30 nån gång, hade äntligen blivit jättetrött så jag trodde att det bara skulle vara att läga huvudet på kudden, men icke det...
Kl 1.30 var jag fortfarande klarvaken och hade skitont i en tå (?!?!) av alla ställen :-p Är det inte den ena så är det nåt annat.
Måste väl ha slumrat in till slut, vaknade kl 4 och var panikkissnödig så det var bara att flyga upp ur sängen och springa in på toan..eller snarare, pusta och stöna och kämpa mig upp ur sängen och sakta vagga in på toan. *haha* Måste se skitkul ut när man har bråttom nuförtiden. Typ 20-25 kg övervikt och ont överallt. :-p

Hursomhelst, somnade om igen, vaknade kl 8 av att nån av flickorna ville ha hjälp på toan, så jag knufade upp Anders och somnade om och då sov jag minsann gott. Drömde att vattnet gick och att jag fick en liten flicka med kolsvart hår :) Får se om jag är sanndrömmare, det känns verkligen som om det är en liten flicka där inne, kommer bli ordentligt chockad om det visar sig vara en liten snopp där nere när lill*n tittar ut ;-)

Har varit iväg till Apoteket en sväng och inhandlat lite nödvändiga bebissaker och sen när jag kom hem åkte Anders med flickorna till rålund en sväng så jag ska nog baka lite tror jag och äta nån god mat. Men vaaad? Har noll inspiration ;(

Ska googla runt lite, kanske jag hittar nåt gott!

1 kommentar:

  1. Ja jag förstår att ditt humör lär lätta om några veckor, är så fruktansvärt avundsjuk på er :P
    Jag vill jobba i sommar, men det beror ju lite på om det finns jobb för vikarier inom barnomsorgen... har sökt till sommarförskolan i alla fall, så förhoppningsvis har jag 4 veckor där i alla fall. Sen i höst fortsätter skolan, två terminer kvar då :D

    Vi kanske kan ses nån gång i sommar? Vi lär ju iaf åka upp tlill Norsjö, då kanske vi kan svänga förbi Ske-å :) Vore kul, det va ju ett tag sen sist :P

    SvaraRadera