02 september 2007

Början...!!!

Ja, då är det dags att börja blogga då. Har sagt det länge, men det har bara inte blivit av. Mycket händer i mitt liv just nu och dagarna bara springer iväg. Leia blir så mycket som 11 månader idag!!! Jösses, snart 1 år! Hon sitter här på golvet bredvid mig och pratar för fullt! :-) Sötare unge får man leta efter.
Idag ska vi på babysim, har redan gått en vända i nybörjargruppen "Grodyngel", men nu är vi "Tumlare" ;-) Hon älskar att bada och har ett stort leende på läpparna hela badstunden.
Före rsom har tänkt följa min blogg, kanske jag ska varna er, 99% av allt jag skriver kommer troligtvis handla om Leia! ;-) Hon är min solstråle, mitt allt och jag gör inget annat på dagarna än och spendera tid med henne så...det blir lätt så då.
Övrigt då...ja jag längtar som vanligt hem till Borlänge, mer nu än vanligt pga en tragisk händelse. Önskar att man kunde vara där, krama om och bara finnas där, men neeej då. Jag är fast här med pisslite pengar, en seg sambo och en underbar liten tjej. Men min tid kommer, snart...

Nej nu är det lunchdags och dags att packa inför babysimmet.
Simma lugnt! ;-)

2 kommentarer:

  1. åh va kul!!! :D Klart jag vill fölaj ditt/ert liv här! Kramis lena

    SvaraRadera
  2. *Jippi* ska också följa meeeed!!!! /Madde

    SvaraRadera