31 januari 2008

ÄNTLIGEN!!!

Som vi har väntat! Idag fick jag reda på att Leia ÄNTLIGEN ska få börja på dagis v 7, förhoppningsvis direkt på måndagen då. Grr, har väntat sen i mitten på november och då hade vi ändå sökt flera månader före det! ALLA föräldrapenningdagar helt slut för att Skellefteå Kommun är den mest idiotiska kommunen i världen. Jaja, hur som helst, Anders tog ut sista dagen idag pch börjar med a-kassan imorgon, sedan får vi väl försöka pyssla ihop allt med inskolning och tider och så. Jag jobbar ju himla tokga tider, oftast 16-23. Men det ska väl fixa sig, Anders får skaffa sig ett 7-16 jobb eller nåt. Annars då...ja jag har jobbat idag och mått illa så jag tror nästan jag fått nåt magvirus nu igen. Min vårdtagare har nämligen spytt några dagar nu så jag är lite nervös för det... Märks väl, har då inte spytt än. ;-) *peppar peppar* Anders är på hockey och förhoppningsvis får se 08:orna spöa lite Skellefteå-butt! *hehe* Anti Skellefteå??? NÄÄÄ!!! *haha* Nää, men Emmas (syster yster) pojkväns bror är tränare åt Djurgården så dom får min röst! ;-) Och när Ske-å spelar mot Mora håller jag på Mora såklart...dalmasar! ;-) Och när dom spelar mot Hv 71 håller jag självklart på dom för det är laget! ;-) Så är Anders glad när han kommer hem så får jag inte reta honom och det är ju inget kul! ;-) Märks det hur lite liv jag har?! *asg* Nee, ska läsa lite andra bloggar och sen blir det sängen och be att illamåendet går över. *krams*

Förresten...världens sötaste prinsessa!!! Älskar att bada! ;-) Här under vattnet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar