25 september 2008

DAGENS.... Snott av Lena ;-)

DAGENS VILL HA: Utbildning ;-)
DAGENS KLÄDSEL: Mina mammabyxor ;-), mammalinne och amningsbh ;-)
DAGENS SMINK: Inget alls
DAGENS FRISYR: Hästsvans som vanligt
DAGENS HÄNDELSE: Leia & jag lekte i lekparken med Isabelle sovandes i vagnen.
DAGENS LÅT: Metallicas nya, rätt bra faktiskt
DAGENS PLANER: Var rätt lite, diska, städa, ta hand om barnen
DAGENS SAKNAD: Emma & Mikkan
DAGENS DUMMASTE: Barnens Hus för att dom inte har kampanj när jag köper vagn utan efteråt.
DAGENS SJUKA: Min hals ;-(
DAGENS DROG: Fruktkarameller
DAGENS ROLIGASTE: Lekparken med Leia
DAGENS FAVORIT: Gos med Leia och Isabelle i soffan
DAGENS KÖP: Betalade nyss en Teliaräkning :-(
DAGENS GODIS: Morotskaka & fruktkarameller
DAGENS HUMÖR: Bra för en gångs skull
DAGENS ORD: Bååååssa (Leia som vill jag ska blåsa för miljonte gången på hennes finger som hon gjorde illa för en vecka sen ;-))


Jag är på väg att bli sjuk :-( Inget roligt alls. Saknar min familj lite extra idag, men det gör jag i och för sig varje dag. Har pratat med alla utom mamma och pappa idag. Fick ju lov att fråga Emma & Dan om dom orkade med den stora börda att vara faddrar åt Isabelle ;-) Tänk att dom blev glada och det var inga problem alls! =) Får se bara hur vi gör med dop/namngivning. Vill ha det i Borlänge i år. Tycker inte heeeela släkten ska behöva åka ända hit. Anders har typ ingen nära släkt, dom kan gott åka ner. ;-) Nej men vi får se hur det blir. Ska kolla planeringskalendern. ;-)
Jag vill starta eget btw, måste komma på några bra ideér först. Och plugga upp lite betyg, ska nog till stan imorgon och prata med vägledningcentret! Men nu ska jag sova.
Natt natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar