13 mars 2009

Trevligt besök!!!

Mikkan åkte hem igen imorse ;-( Hon, Rickard och Chakko kom i tisdags eftermiddag och stannade tills imorse. Vi har haft underbart trevligt och jag har till och med smakat "bubbel" ;-)
Vi umgicks, såg film, pratade, busade med hund och ungar m.m m.m. Jättetrevligt i alla fall, önskar dom kunde komma tilbaka nu igen på en gång ;-) Så KOM TILLBAKA!!!! =)

Slutade amma Isabelle för ca en vecka sedan och det går jättebra, ammade bara morgon egentligen på slutet, hon slutade vara intresserad. Tror vällingen var lite godare! ;-)
Men 7 månader är väl ändå ok, tycker ja. :-) Man är lite friare nu på kvällarna, jag kan fixa barnvakt och åka iväg och träna...ska blir såå skönt. För det var inte just för maten hon ville ha mig hemma på kvällarna, hon vägrade flaskan, hon ville ha mamma ;-) Men nu när hon får välling istället för bröstmjölk så blev jag visst inte lika viktig längre ;-) Dock blev hon lite mer mammig på dagarna när jag slutade amma vilket gjorde att Leia blev mer svartsjuk, så jag har ahft två sötisar hängandes i benen.
Men det går upp och ner hela tiden.

Anders är nere i landet nånstans. Han åkte i söndags och kommer förhoppningsvis hem imorgon, så amn har varit ensamstående hela veckan, men det funkar det med. Men nu saaaaaknar jag honom. Vill ha en kram...
Men nu ska jag i alla fall se en film och sluta svamla..
Längtar til slutet på april, då blir det Borlänge igen =)=)=)=)=)

1 kommentar: