25 oktober 2010

Ja jisses ja...

Vilken (ursäkta språket) förbannade helvetes jävla skitdag.
Tidigare idag hade jag god lust att ta mitt pick och pack och glömma allt vad ansvar och plikter heter. Ta en sista minuten till Galapagosöarna eller en kryssning till Karibien, ligga och smutta på paraplydrinkar i solen, ta igen lite bokläsning osv... men men...
Ja jag vet...gnäll, bitterfitta, sur, grinig... Egentligen kvittar det varför. Jag har rätt att vara allmänt trött och less ibland och idag har det varit en riktigt jobbig dag och då är det inte bara barnen som har bråkat utan det har varit alldeles för mycket annat som har kört runt i skallen. Ibland blir det för mycket och idag har det varit en sådan dag.
Och passar det inte är det bara att sluta läsa och gå vidare till nästa innehållslösa liv att snoka i.
Anders är faktiskt helt oskyldig idag...Kors i taket!!!
Nej, men nog om allt nu, jag får som ingen ordning på något nu i alla fall. Är nog för trött. Det är nog sömnen som fattas. Ska prova med det. Är det inte bättre imorgon ska jag surfa runt och leta sista minuten resor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar