21 januari 2011

Kan inte sova!

Vet inte om det beror på fullmåne, stress, oro eller nåt annat. Eller kanske en blandning av allt. Har fått en attack av hemlängtan igen. Pratade med min kära lillasyster idag (dock tror jag hon är äldre än mig ibland) och fick höra både bra och dåliga saker. Dock slog det mig nu på kvällen vad hon egentligen berättade. Jag har fått för vana att slå bort tråkiga saker när de berättas för mig. En dålig vana är det! Har ju som alltid hänt jobbiga saker när jag inte kan ta in dom (eller vill). Nu kom det, som en käftsmäll på posten. Jag hatar sjukhus, jag vill inte att folk jag saknar och tycker om ska behöva vara där...jag vill inte.
Jag är för långt bort, jag vill inte vara här. Jag vill hem!!! Jag vill till min familj (som jag inte träffat sen i september) Mamma har jag inte träffat sen i somras :-(

I hear her voice in the morning hour she calls me,
the radio reminds me of my home far away
and driving down the road I get a feeling
that I should have been home yesterday, yesterday.

country roads, Take me home to the place I belong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar