02 februari 2011

♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Min mamma och pappa har gjort mycket underbart i sina liv, mig bland annat *hahaha*
Mamma är en kvinna i sina bästa år ;-) Ingen ålder här inte, vill ju inte bli halshuggen! Hon bor tyvärr väldigt långt borta, i Rättvik närmare bestämt med hennes nya kärlek Stefan och hans barn. Hon är den personen jag ringer när jag behöver råd, tröst, när känslorna svämmar över och jag behöver nån som antingen eldar på eller hejdar mig, när jag behöver slå ihjäl lite tid eller bara för att säga hej! :-) Hon har lärt mig mycket om livet, både om hur jag vill vara och inte vara.
Pappa är sex år äldre än mamma ;-) Han bor också för långt bort, i Borlänge. Han ställer alltid upp!!! Det spelar ingen roll om det handlar om ett extra tillskott i kassan, råd eller vad som helst. Han är alldeles för snäll för sitt eget bästa. Det finns inget jag inte kan prata med honom om...eller med mamma.
Vi hade en hel del dispyter, jag & mina päron, när jag var tonåring och under min uppväxt, men dom slutade aldrig lägga sig i eller bry sig om mig och mina syskon. Vi är nog skyldiga till en hel del gråa hår ;-) Tur det finns hårfärg ;-) 
Jag har haft en otroligt bra uppväxt och för det är jag dom evigt tacksam!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar