16 augusti 2011

Jaha..

Tänkte jag skulle våga mig på en uppdatering, men jag har som inget vettigt att uppdatera om...
Har haft semester, vilket var helt underbart...nästan. Åkte ner till Dalarna i 2 veckor med familjen och träffade allt härligt folk.
Hade sen ytterligare 2 veckor hemma med flickorna. Mys!
Men det har varit en rätt jobbig sommar med saker som jag inte vill gå in på här. Känns lite för personligt.
Dom som behöver veta vet och dom som vill veta får väl fråga. Inte säkert jag svarar, men ändå...

Men men...life is a bitch and so am I...
Hur som helst. På fredag har jag upprop i skolan och på måndag är första lektionen. Ska bli intressant att sätta sig i skolbänken igen.
Sen kanske jag får lite fler timmar på jobbet och har även en del andra projekt i tankarna, men får ta det som det kommer.

Hoppas på att bli med hund...och samtidigt hjälpa lillasyster. Det ska nog kunna fixas. Världens snällaste och goaste Corona!! =)

Jag ska nog sova nu, börjar 7 imorgon och ska iväg med ungarna till dagis före...stackarna :-(
Tidiga morgnar, tur det inte är varje dag det är så.

Isabelle har skaffat sig ett ordentligt ordförråd förresten med massa egna ord bl.a motorped...vilket kan vara både motorcykel och moped...enkelt..motorped :-D Potatrika är ett annat ord för paprika! =)
Tycker att hennes sätt att prata är mycket roligare :-)


1 kommentar:

  1. Puss och kram på dig Carro och jag hoppas att din höst inte blir lika jobbig. Lycka till i skolan!!

    SvaraRadera