17 oktober 2011

Seeeeg

Oj, vad jag är seeg efter helgens bravader. Gjorde dock inget annat än att jobba, men cykelturerna var både jobbiga och härliga. Fick ju så fint väder så jag passade på att cykla lite andra vägar så jag cyklade över nya bron och nere vid strandpromenaden. Påminner så mycket om strandpromenaden i Leksand så jag blir alldeles nostalgisk. :-) Där hade jag många roliga eskapader med "Gänget" :-D

Jag borde ha suttit med näsan i skolböckerna hela förmiddagen, men tog en alldeles för lång dusch, käkade frukost i en evighet och hoppade in i facebook världen igen. Mikkan sa att det blev så konstigt, ser ut som om pratat med spöken så jag måste väl offra mig :-) Men ska ändå inte vara där så mycket har jag tänkt, får se hur det går.

Jag måste köpa massa nya kläder, har typ inte ett enda par byxor kvar som är hela. :-( Och väldigt lite varma kläder. Ska synka ihop mig med Anders och se vad vi behöver för nu har då barnen så det räcker och blir över. :-)

Nej nu...böckerna, har miljoner sidor att ta mig igenom, både i matteboken och engelska boken...

Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar