11 september 2007

25 år, sjukdom, besök! ;-)

*gggäsp* Jag är såå trött men kände att det var dags att uppdatera lite.
Ja vad har hänt... Jag fyllde år i igår. 25 år. Shit, stod och kollade mig i spegeln i söndags kväll och hade världens åldersnojja. Helt plötsligt hängde allt lite mer än vanligt på hela kroppen ;-)
Men jag överlevde hela måndagen, fick ett jättefint kort på posten och massa uppvaktning av Anders familj i helgen! Men ingen tårta! :-( Men är man laktosintolerant så är man, iddes inte ställa mig och baka en specialtårta. Ska fixa en extra speciell den 2:a oktober istället då Leia blir 1 år och hon får fylla år hela den veckan för vi får jättemycket Dalabesök! :-)
På söndag kväll den 30:e september kommer Emma, tyvärr utan Peter, sen åker hon hem på tisdagen. På onsdagkvällen kommer mamma och stannar till fredagkväll. På fredagkvällen kommer sedan pappa, Dan och Mikkan! :-) Och dom stannar förhoppningsvis till måndagen! ;-) Blir såå kul. Alla avlöser varandra.
Vad köper man för present till en 1-åring? Några förslag?

Sen till något lite tråkigare, Leia har varit sjuk några dagar nu och har världens raketfart i baken. Fick sätta ner henne i badkaret igår morse med pyjamas, blöja och allt för hon var full i bajs stackarn och alldeles nyvaken så hon förstod inte mycket. Skulle ha tagit kort! *haha* Sedan när jag satt igång duschen så blev hon överlycklig och satt och plaska. Bada är det bästa hon vet. Men hon fick då allt samtidigt, diareé, förkylning och hosta, men det börjar vara bättre nu!

Såg de sista två avsnitten av Gilmore Girls nyss, för alltid! *gråter* Satt och bölade sista halvtimmen! En serie man har följt sedan början. 7 hela år! :-( Bara slut! :-(
Men Desperate Housewifes sätter ju igång igen på tisdag, får roa mig med det så aknske jag blir gladare, och visst drar Grey´s Anatomy igång snart också! :-)


Håller för övrigt på att fundera för fullt vad jag ska bli när jag blir stor. Vilket nog aldrig kommer att hända, men just nu behöver jag ett jobb, helst i Borlänge och helst deltids. Ingen som behöver lite förstärkning? Ica Maxi, Ica lagret, Coop Forum? Allt är av intresse. Nej ska lägga mig nu, ska kika in lite på ams.se först.

Godnatt ha en bra fortsättning på natten. ;-)
*kramas*

6 kommentarer:

  1. åh stackars lilla gumman som e sjuk! :( Hoppas hon e bättre snart...Klart att du ska ha ett jobb i blge! Helst på lagret, så blir vi ju jobbarkompisar! :D Vore ju såå kul! SÖK! Kraam, Lena

    SvaraRadera
  2. åh grattis i efterskott btw, såklart! Puss,lena

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott!
    25 år är fortfarande väldigt ungt.

    Hoppas Leia kryar på sig snabbt.

    Säg åt Dan å fixa jobb åt dig på värkä! Vi vill ha tillbaka hela släkten till Borlänge :D

    Har skickat in bygglov för att bygga en "Lommen". Inflytt kring midsommar -08 om allt går som vi vill.

    www.fiskarhedenvillan.se

    Där kan du kolla in huset

    Kramar från Patrik, Suss å Benjy

    SvaraRadera
  4. Tycker dom tar in nytt folk på maxi hela tiden,så de verkar ju som de behövs folk.Sök vettja,skulle va så kul att jobba me dig =).

    Jätte grattis i efterskott förresten!!!
    Kramar/Linda

    SvaraRadera
  5. Efterlyser uppdatering! *kram* /Madde

    SvaraRadera
  6. Hahah, jaa guh så glad Leia skulle bli då hon blev äldre om du tog kort på henne sittandes i badkaret, helt nerbajsad..
    Evuuuul ;P
    Ja, nu har jag hittat hit. :D
    Puss puss //LillaSyster MikkanPikkan

    SvaraRadera