02 oktober 2007

1 år idag! :-)

Ja idag blir hon 1 år våran lilla solstråle! :-) Tiden har gått så fort. Jag låg ju nyss på BB. Jag var ner till Umeå i söndags och hämtade min syster Emma, sedan åkte hon hem idag! :-(
Imorgon kommer mamma, och på fredag kommer Mikkan, Dan och pappa upp! Ska bli så kul att se dom allihopa. Längtar så efter dom.
Idag har vi bjudit Leias farmor, farfar och farbor på tårta och även Madde, Tobbe och Juna kikade in en sväng. Var så trevligt så. Hon fick en jättefin kofta av Madde, Tobbe & Juna.
Av de övriga fick hon två såna där illalåtande leksaker som barnen älskar och föräldrarna hatar!
Hinner inte skriva så mycket om dagarna, men jag ska försöka skärpa mig, är lite fullt upp nu nr Leia nästan går och rör sig hela tiden överallt! :-)
Hoppas alla andra mår bra och så!

*kramas*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar