17 februari 2009

Sååå nostalgisk

Har fått en nostalgiknäpp, letar massa gammal musik som jag lyssnade på under högstadiet och gymnasietiden, men var har mitt minne tagit vägen...??? Jag kommer knappt ihåg vad några låtar eller band heter. ;-) Jag har nog levt i min lilla bubbla alldeles för länge, med vaggvisor och barnsånger. Lyssnade på HIM igår...razorblade romance tror jag den heter ;-) Minnet sviktar mer och mer..ja i alla fall, kommer ihåg att jag fick den av "Blobben" aka Sofie. Komer inte ihåg varför jag fick den, kommer inte heller ihåg varför hon bjöd mig på Marilyn Manson konserten på Hovet, men jag kommer ihåg att vi typ aldrig umgicks. Så jag har ingen aning varför hon var snäll mot mig, men det var hon i alla fall..just då.. :-)
Jaja nog med flum, ska snart göra något nyttigt, typ äta ;-p och så ska jag nog sätta igång en tjatkampanj mot Anders när han kommer hem att han ska måla listerna uppe eller så gör jag det själv. Det går som sakta för honom att ta tag i saker och det duger inte när jag gör det så då får jag hota med att jag gör det. Då blir det i alla fall eld i baken ;-)

Nej nu ska jag äta, hade som inget större intressant att berätta idag...

Dagens minus: Minusgraderna ute
Dagens plus: Isabelles minspel när hon äter *asg* Hon är såå söt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar