15 februari 2009

Varje dag *hoho* Jomen visst...

Jag har vekligen inte tid att blogga VARJE dag, men jag ska försöka bättra mig i alla fall. ;-)
Idag var det Alla hjärtans dag och det var väl typ som vilken dag som helst, Anders var borta hela dagen på jobb och jag var hemma med ungarna, för kallt för att vara ute och för tråkigt att vara inne. Hade fullt upp hela dagen med att försöka roa dom små liven. Tur dom är så väldans snälla och goa, även om Leia tenderar att få utbrott lite då och då, men man kan ju inte klandra henne med tanke på vilken mor hon har ;-)
Idag har jag storstädat, dammsugit heeeeela stooora lägenheten, både uppe och nere, vädrat och bytt sängkläder, skrubbat toan, diskat, letat moppen i heeeeeela lägenheten, men den är borta...så ajg slapp moppa ;-) Tack Leia för att du städar bort mammas grejer ibland. =)
Just nu tittar Leia på Bamse och är jäättetrött, har inte sovit något idag. Isabelle springer runt i gåstolen och sjunger för full hals. Så med andra ord, det var en bra dag idag.
Och ta det inte som klagan när jag säger att Anders jobbar som vanligt, jag är tacksam för att han har så mycket jobb som det går.
Extrapengar är aldrig fel när snål-kassan är så låg.
Nej nu ska jag tjyvkika på alla andras bloggar och natta ungarna...
Kommer lite bilder förresten..

Först världens sötaste ungar ;-)

















Leia är stencool i tutte och solglasögon ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar