07 augusti 2010

Mår som en drogad vinterkräksjukspatient...

...ja med andra ord..jag är inte så pigg...kass i magen och trött så jag kan knappt hålla ögonen öppna.
Skulle egentligen ha hängt med Jenny på bio och middag ikväll, men det fick jag lov att ställa in ;-(
Tror inte det är magsjuka, men har kanske ätit nåt konstigt. Kan även ha att göra med mina krafttag att blåsa bort allt halsont med alla smärtstillande som fanns tillgängliga. Men det funkade i alla fall...3 veckors halsont försvann äntligen (peppar peppar) Är ju tidigare bekant med att magen inte blir så glad av ipren och dylikt. Jag fick välja mellan två onda ting och jag tycker nu att jag valde helt fel om det nu är därför jag mår som jag gör...

Nog om min pissmage...barnen kom äntligen hem igår. Leia var såå kramgo och mammig, Isabelle var väldigt trött, så hon hade inte heller något emot att bara sitta och kramas i soffan hela kvällen :-)
Stackarn hade blivit alldeles uppbiten av knotten ute i Rålund ;-/ Hela pannan är alldeles rödbucklig. :-(
Leia hade dom knappt rört. Ja dom hade då haft det bra i alla fall. Anders hade tagit med Leia ut i båten och metat. Hon hade fått 3 abborrar tror jag det var. =) Hon sa att hon blev rädd, men det gick bra för pappa hjälpte henne =) Ena stunden tyckte hon det var jättekul, sen kom hon ihåg att hon nog tyckte det var otäckt, sen blev det bra igen osv. =)
Idag har dom varit väldigt trötta, lugna och gosiga...thank god, med tanke på hur jag mått. Sov en liten stund i soffan medans Isabelle sov middag. Leia satt med mig i soffan och såg Sällskapsresan (!!!) Hon älskar dom filmerna! =)

Nu ska jag försöka mig på att bädda sängarna, kanske fixa i ordning någon mat åt Anders och barnen. han tog just med dom till Coop för att köpa lite lördagsgodis! =)

På måndag börjar dagis för de små liven...+ att morfar kommer upp!!!! Jeiij, alltså barnens morfar!!! =)=)=)=) Ska bli så härligt att träffa honom och se hur han mår. Saknar pappsen jag!!!

2 kommentarer:

  1. Stackare, det lät inte kul att må så där. Tur att du får besök av far din snart då :) krya på dig, kram/Bergstens Ämma

    SvaraRadera
  2. Tack så gööör muche (kan inte stava björbomål) *haha* =) Tack ska du ha Bergstens Ämma

    SvaraRadera