02 september 2010

Lugn dag idag...

Idag hände det inte mycket...inte för mig i alla fall. Gick och lade mig runt 23 igår kväll...gick upp 11.30 (!!!) Snäll som jag är så väckte Anders 6.30 för Isabelle ropade på honom...eller om det var mamma hon ropade...*haha* I alla fall så fick han gå upp och byta blöja för en gångs skull och ge dom frukost. Jag tycker jag har lite rätt till att sova när jag är hemma i feber och sjukskriven från jobbet. Han är i alla fall ledig idag, var på hockey ikväll och ska jaga imorgon...Jag ska bara vara hemma och bli frisk.

Börjar må lite bättre, febern har flugit sin kos, hoppas jag, halsen känns bara som någon har stoppat ner sandpapper nu, istället för att ha skurit mig med en kniv. Så nu hoppas jag det går åt rätt håll.

Fick massa valsedlar och sånt idag och jag är riktigt irriterad. Irriterad för att alla jävlar försöker lura mig. Allt ska låta så bra och alla är minsann bäst på allt. Kan dom inte skriva exakt vad dom vill ändra, vad dom vill behålla och hur dom egentligen tänkt ha det. Nej dom ska manipulera, prata massa fint strunt som ingen orkar förstå och luras lite mer.
Men nej, ingen mer politik ikväll...jag ska njuta av tystnaden och kanske se om jag hittar något bra avsnitt av någon bra serie...har nyss sett filmen "Crash" och den är såå bra. Andra gången jag såg den nu, men kom inte ihåg något alls från förra gången. Såg även tredje Pirates filmen för några kvällar sen och jag kom inte ihåg mycket från den heller. Börjar jag bli gammal månntro, eller kanske har jag bara sett för många filmer genom årens lopp!?! Jaja, svammel som vanligt.
Natti natt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar