28 september 2010

Shit, vilken svacka som bara flög över mig...

...och tryckte verkligen ner mig till fotknölarna. Jag är arg, ledsen och grinig sen igår kväll. :-( Vem tryckte på fel knapp? Kanske har jag varit "glad" för länge? Någon som tyckte jag skulle komma ner på jorden igen? Kanske är det sömnbristen som tar ut sin rätt? Tyckte det borde vara plus-minus-noll med tanke på all sömn jag fick i helgen, men 4 timmar på två dygn är tydligen för lite?! Det gick bättre förr i tiden, när man var ung :-p För jag är ju såå gammal nu. :-p
Äh, ska va en bitterfitta idag och ikväll, men om jag får lite sömn inatt kanske jag kan bli lite trevligare imorgon?! Den som lever får se.

Har varit på möte med jobbet idag, det gick då bra i alla fall, hämtade ut paket från Ellos, lite kläder åt ungarna. Nu lagar jag mat och hinkar lite kaffe, det slank visst ner en bulle också :-p Jag behöver ju lite socker så jag blir lite sötare :-p
Nu ska de här bitterfittan fortsätta laga mat, bita ihop och hoppas på det bästa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar