26 september 2010

Härlig helg, dock med abstinens!

Hade en intressant fredag måste jag säga :-) Anders åkte ut med barnen till Rålund efter jobbet på torsdagen så jag blev alldeles ensam. Sov som en stock (12 timmar) hela natten och gick upp runt 11.30(!!!) Tog det lugnt, duschade, åt lite frukost(läs lunch) och städade undan lite. Klockan sprang på och jag kom på att jag kanske skulle hinna ner på stan en sväng innan jag börja jobbet. Cyklade dit och försökte hitta någon som kunde hjälpa mig sy till sofföverdraget som gick sönder i tvätten. Gick runt och kikade på lite kläder och fyndade på både Carlings och Hanséns. =) Sprang in på systemet och kom sen på att klockan var rätt mycket så skyndade mig hem. Kom på att jag inte hade ätit på länge så jag slängde i mig 1 1/2 pan pizza och ringde taxi för då hade det hunnit spöregna. Kom till jobbet 2 minuter sent, alldeles uppjagad! Tidsoptimist som man är :-p

Efter jobbet fick jag skjuts av min arbetskollega till stan där jag mötte upp JennyAllstar för att dricka lite öl. Jättefräscha lokaler och härlig personal så där kommer jag nog hamna fler gånger. Slår Station 8 med hästlängder.
Blev lite överförfriskad, vet inte vad dom hade i ölen där :-p Drack ju bara fyra stycken. Träffade massa trevligt folk och pratade massor med Jenny. Hade nog mundiareé eller nåt :-p
Sen blev vi så trötta så vi tog oss vidare till Subway och åkte sen hem och sov. Dagen efter kom jag inte riktigt igång. Fick migrän och mådde allmänt segt. Så det blev ingen utgång på lördagen, men hade så trevligt på fredagen så det gjorde inget ändå. Dock blev jag otroligt rastlös på kvällen, men stannade hemma och såg film och surfade runt lite.
Idag har jag bara varit, tvättat, cyklat till coop och saknat barnen. Dom kom äntligen hem för 1 1/2 timme sen och just nu bråkar dom runt i badet. Jag är nog snart lika blöt som dom *suck* =) Men dom är för härliga =)

Nu ska jag rädda datorn från vattenskador..over and out!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar