20 september 2010

Trött, sliten och fundersam...

Har varit en stressig dag, allt har som kan gå fel har gått fel. Tänkte tvätta på förmiddagen, men då hade vi inget tvättmedel, så jag fick lov att handla, men för att kunna göra det fick jag lov att duscha först för jag såg ut som hej-kom-och-hjälp-mig ungefär :-p
Så duschade, klädde på mig, hoppade in i bilen och handlade...tog evigheter för jag kunde inte tänka så jag fick gå tillbaka flera gånger till de ställen jag redan varit på.
Handlade till slut klart, skyndade mig hem, lastade in varorna, parkerade bilen på baksidan, slängde i mig en banan, ut till bilen igen...nähä, den vill inte, motorstopp två ggr. WTF. Kom inte iväg..jaha, 3:an är i istället för 1:an. WTF igen, sen till jobbet. Kommer dit, blir inte insläppt på ett bra tag, blir "bara" 5 min sen som tur är. Jobbar några timmar, åker hem, möts av världens tröttaste sambo och barn. *SUCK* Slänger i mig lite yoghurt, försöker få flickorna att förstå att jag snart är hemma igen, att jag bara ska på föräldramöte...men neeeeej, bara mamma duger när vi är så här trööööötta. *gaaah* De släpper iväg mig till slut, dricker en kopp kaffe på mötet för att orka hålla ögonen öppna. Hem igen, säger godnatt till barnen, sen ut till tvättstugan...tvättar, in i torktumlaren...hem igen..tillbaka ut, nähä, den har inte torkat kläderna, allt ha bara korvat ihop sig. WTF igen!!! Nu är jag LESS! :-p
Så snart ska jag gå ut en vända till och försöka få med mig allt tillbaka från tvättstugan, men mest troligt får jag gå tre gånger. Två omgångar kissolyckor i sängen=mycket tvätt!!
Nu är denna skitdag snart slut, hoppas på en bättre imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar