23 november 2010

Känslostorm!

Vet inte vad som är fel...är nog mörka november som spökar...efterdyningar av helgens bravader kanske...sömnlöshet kanske spelar in också...

Ett litet axplock av mina känlsor just nu:

* Trött                 * Hoppfull
* Ensam              * Arg
* Förvirrad          * Kramsjuk
* Rastlös             * Nostalgisk
* Ledsen             * Längtansfull

Men kort sagt, ganska nere. Blir nog bättre efter en natts sömn skulle jag tro.
Har då pratat med min favoritstorebror idag och det var alldeles för längesen. Jag är så värdelös att hålla kontakten med folk. Hade det inte varit för facebook kanske jag aldrig skulle få veta nåt :-p
Ska se klart DHW och sen Cougar Town om jag nu håller ögonen öppna så länge.
Imorgon ska jag försöka hinna in till stan en sväng, annars gör jag bort det efter jobbet på torsdag.
Om jag nu är lite piggare och gladare..vilket jag hade tänkt vara. Bara att ta sig i kragen och sätta på smilet. :-p ...

1 kommentar:

  1. Men gumman! Du vet vart jag finns om du behöver prata eller bara komma ifrån en stund
    Kram kram

    SvaraRadera