21 november 2010

Lugn söndag!

Gick hem till Jenny igår kväll och åt lite pizza och drack lite alkoholhaltiga drycker. Vi spelade massa bra musik och tjattrade som bara två fruntimmer kan. Runt 23.30 drog vi oss mot stan. Åkte med en helhäftig taxinisse. Tatueringar precis överallt och hur trevlig som helst. Tog oss in på Station 8 (jag fick visa leg ;-p) där det var hel dött...men vi gav det en chans i alla fall och allt folk kom där runt 00.00. Träffade massa folk, dansade järnet och hann bli less lagom till stängning. Tog taxi hem till Jenny och åt upp pizzaresterna, sen började den vingliga promenaden hemåt. Det är inte långt mellan våra hem, men jag lyckades vingla åt fel håll ett tag så en liten omväg blev det, men det var bara skönt med en promenad i alla fall =)
Kom i säng runt 3, hade nyktrat till ganska bra, Leia kom ner någon gång på morgonsidan och ville kramas. Så jag vaknade kl 6, kl 7 och kl 8 kom Isabelle ner och tyckte jag skulle ta bort hennes bajsblöja som vanligt. Jag var rätt pigg ändå, ville inte väcka Anders för han går på och jobbar natt idag så nu blir det tre ensamma nätter igen, men jag börjar vänja mig. Ganska skönt ibland att slippa dela storsängen :-p slipper snarkningarna också :-p
Men lite tomt är det ju...
Dagen fortsatte i ganska lugnt tempo, Anders åkte med Leia till Eddahallen när Isabelle sov middag så hon blev då nöjd.
Jag åkte och storhandlade nu på kvällen så slipper jag tänka på det imorgon. Nu ska jag borsta gaddarna och krypa ner i en nybäddad säng alldeles nyduschad...bland det skönaste som finns. Köpte en bok när jag handlade, var dags nu, har inte läst något vettigt på evigheter. 
Dock är väl kanske inte den här boken särskilt vettig, men bättre än allt skit man läser när man surfar runt i alla fall.
Nej, sängen ropar.
Natti natt
Imorgon är det jobb, tisdag jobb eller utbildning (inte klart än), onsdag ledig, torsdag jobb...sen lååångledig fre-tisdag! =)=)=) Behövligt nu känner jag. Har mycket jag måste göra, många ideér...nej just det, sängen var det..
Svammel svammel!!! Tur jag aldrig blev nån författare,.. :-p

1 kommentar:

  1. Låter skönt att få ha kommit en väg en kväll! :)
    Mindre roligt att du fick stiga upp så tidigt kanske -haha-.

    Ha det bra!

    SvaraRadera