17 november 2010

Ny dag, nya bekymmer...eller hur var det nu???

I alla fall. Dagen började runt 5.00-5-20, vet inte exakt när för jag snoozande nog ganska ordentligt, gick upp, väckte sömntutorna, tog dom till dagis och åkte till jobbet till 7.00.

Jobbade hela dagen, fick mig även en långpromenad i det varma, strålade vädret (ironisk utav bara...) Det var iskallt, men solen sken i alla fall...rätt i ögonen :-p
Slutade strax före 16, sprang in på Konsum och snabbhandlade, glömde säkert hälften, skyndade mig till dagis (ungarna hade bara tid till 16.15), kom på då på att Anders plockat ur bilstolarna när han hämtade hem cykeln (spinning) till gymmet han håller på att fixa till åt föreningen. Så vad göra...ja eftersom det är ca 500 meter hem från dagis så fick dom helt enkelt sätta sig i baksätet med bälte. Kändes inte bra, men körde på cykelvägen hem så. Menar ju, om jag är olaglig, varför inte gå all in? :-p
Men det gick då bra, vi tog oss hem. Slängde in varorna och boben, körde till garaget, lasta ur ungarna, gick tillbaka hem (barnen också) :-p, lagade mat, åt mat, stökade undan massa, duschade, natta sötnosarna, stöka lite till...sen..soffläge!!!
Nu väntar sängen..mmm, underbart...sträcka ut ryggen, sluta ögonen och bara slumra in...önskar bara jag slapp resa mig upp och göra kvällsbestyren först, hade varit bättre att bara trycka på en knapp så var allt klart... Ja jag är lat! :-p

Blir utgång på lördag förresten!!! =) Jag och Jenny ska göra Skellefteå osäkert...eller åtminstone lite snyggare :-p Eller kanske fullare...nej mer berusande. Full är för amatörer :-p
Nej nu svamlar jag, definitivt dags för sängen...ingen som känner sig manad att bära in mig...nej, latmasken ska slingra sig själv. Natt natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar