16 november 2010

Tänker skryta utav bara...

;-) Har verkligen världens goaste, sötaste, underbaraste döttrarna!!! =)=)=)
Leia flyger på posten varje dag för att se om det är någon leksakskatalog med och så tar hon all reklam som kan innehålla leksaker, bläddrar igenom den, säger att alla måste läsa den nu innan hon kan klippa i den och fort ska det gå, sen sliter hon tillbaka den och klipper ut allt hon SKA HA av tomten :-) *haha* Hon klipper även ut åt sin lillsyster, för hon bestämmer tydligen vad hon ska ha också! ;-)
Isabelle satt nyss och bläddrade genom H&M katalogen som kom idag och sa att hon minsann skulle ha en Bambi tröja. Är så mycket ska ha, istället för vill ha.
Försöker förklara att man absolut inte kan få alla leksaker i alla butiker, men det går inte riktigt in. Vad besvikna dom kommer bli om dom inte börjar lyssna snart :-p
Vi gick ut på en promenad i solen tidigare idag runt A-torp med dom på boben och jag kämpade och drog =) tills Leia tyckte det gick för sakta och hoppade av och drog sin lillasyster en stund.
Sen skottade vi lite på baksidan och byggde snöslott som bara rasade ihop..ingen blötsnö här inte... -10 nu.
Efter det tittade vi lite på Pippi på rymmen och nu har vi druckit lite varm choklad.
Mysdag...höll inte på att ta mig upp ur sängen imorse, helt igentäppt i näsan och febrig, men ignorerade det och vips så blev jag piggare.
Har letat fram lite gamla ljuslyktor som legat nerpackade så jag ska fixa lite mysstämning snart.
Nu får alla förkylningar jävlas bäst dom vill, så länge jag inte är däckad i vinterkräksjukan eller 42 graders feber ska jag ignorera att jag är halvkass... Man lever bara en gång och det är väl dags att börja leva det ordentligt nu!!!
Har nyss ätit pepparkakor...kanske därav den nyinflyttade optimismen ;-p

Så bye bye ångest...go away!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar