15 november 2010

Knasigt!!!

Jag vet inte vad det är för fel på mig. Åker på förkylning efter förkylning och i helgen mådde jag så illa att jag var säker på att det var magsjuka på g, men icket...inget mer hände. Har mer knasiga saker i kroppen som bråkar, men inget jag tänker utveckla vidare, är som ganska ointressant för andra.
Har en benägenhet att ha lite hypokondri till och från, men varje gång jag har sökt för något hos läkaren så har det varit något. Sist fick jag ju gallblåsan bortopererad så...
Men blir det inte bättre snart får jag väl bege mig till sjukan igen då...
Så mina dagar, kvällar och nätter går mest åt att lägga energi på det allra nödvändigaste så ta inte illa upp om jag inte är så social eller pigg längre. Jag lovar att komma igen när jag mår bättre.
Är ju bortbjuden på middag på lördag med utgång som efterrätt :-p
Har inte varit ut på ett tag nu så det är väl dags?!

Jag är så spyless på så många saker just nu, mest mig själv...det enda som lyser upp mörkret just nu är Leia och Isabelle. Dom har sprungit runt i sina tomtedräkter idag och busat järnet hela dagen. =)=)=)
Springer runt, runt, runt och plötsligt försvinner dom..hittar dom oftast fnissande under trappen eller bakom soffan och så skriker dom rätt ut när jag hittar dom och så fortsätter det tills dom tröttnar, vilket brukar ta ett bra tag! Härliga ungar, utan dom skulle nog vardagen vara rätt trist och grå =)

Funderar var jag ska börja med allt, ideérna finns...massor av dom....men då var det med den där orken...den är som bortflugen. Har väl med alla förkylningar att göra och årstiden säkert.
Önskar bara jag kunde använda all energi jag lägger på gnäll till att göra något som får mig att må bättre.
Musik...jag ska lyssna på musik nu och döva gnället en stund, sen ska jag sova...gå upp med ungarna imorgon och gå ut och göra snöänglar...det ska jag!!!
Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar