11 november 2010

Världens underbaraste!!!

Tydligen roligt att äta banan :-p Mest troligt är det jag som fånar mig bakom kameran! =)

I rutschkanan vid Höga Kusten under en rastpaus när vi åkte hem från Borlänge i september! :-) Dom ville inte åka därifrån!

Idag är det lite bättre, blir inte så mycket gnäll tror jag :-p Har läst igenom bloggen och de senaste inläggen är riktigt deprimerande :-p Men det är väl lättast att skriva när man är lite deppig och behöver skriva av sig. Men idag har det varit rätt ok, vädret är under all kritik dock, men därför har jag hållit mig inomhus idag. Hade egentligen ett möte idag som jag har lite ångest över att jag missade, men hade desto mer ångest att ge mig ut i ovädret med bilen. Det har verkligen vräkt ner i två dagar nu ;-( Hälften hade räckt för stunden. Men men, som en klok kvinna en gång sa (och en hemsk man för den delen...Inge) "Det är bara att gilla läget" :-p
Jag och Leia passade på att inviga hennes nya spel "Fem myror är fler än fyra elefanter". Hon vann tre ggr och jag en gång. :-p Får stryk av en 4 åring...inte illa :-p Sen har vi mest busat runt och bara njutit av att vara lediga tillsammans. Anders åkte och handlade lite när vädret lugnade ner sig en stund. Under tiden fixade jag ihop en tacopaj och lite sallad. Åt lite glass till efterrätt, sen åkte ungarna i säng efter en sista busryck. Kutade runt runt som galningar...*haha* sista rycket för kvällen. Nu blir det snart sängen, flickorna ska ut till sina farföräldrar imorgon och stanna där över helgen för både jag och Anders jobbar hela helgen :-(
Men då är vi lediga båda två nästa helg istället.
Ska nog städa imorgon om ryggen tillåter, vi är fortfarande inte sams än...och jag och soffan bråkar fortfarande...måste skaffa några sköna kuddar... :-p
Men jag ger inte upp, den ska bli lika skön som förra soffan :-p

Nu ska jag som sagt hoppa i säng (läs gå försiktigt och lägga mig ner) :-p Gammal som man är ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar