09 februari 2011

♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.

Oooh, vad intressant..INTE!
Jamen, jag har ju bytt kläder två-tre ggr.
Imorse åkte jag hemifrån med långkalsingar, mysbyxor, långlinne, min älskade Ramones tröja som är skönast i världen och såklart strumpor, bh och trosor. Även en jacka, tjock kofta, scarf, överdragsbyxor och vantar åkte på.
Åkte hem och duschade innan mitt besök på lasarettet, bytte då till ett par svarta byxor, lila tröja och ett par andra underkläder.
Väl hemma igen efter att ha hämtat flickorna, åkte mysbyxorna på, dock ett par andra. :-p

Hade en så skum dröm inatt. Var en hel del som hände, men det skummaste var att jag var på någon ICA butik och stod vid frysdisken. På andra sidan stod en vän från Dalarna med hennes mamma och tittade på mig. Jag frågade hur det var och dom sa att pappan i huset hade fyllt 42 år igår. Sa någonting i stil med "Men så trevligt" Plötsligt dyker min vän upp på sidan av mig och skriker "NEEJ för pappa är död!!!" Vet att jag började gråta och att jag gick runt efter det med en matkorg. Var så himla skumt. Ingen som kan drömtyda?

Har annars haft en rätt ok dag. Jobbade till 7.00-13.30, var på lassa, fick en läkartid, hämtade gosungarna, lagade mat, kramades med Isabelle som tyvärr har fått in Bassiluskan i örat :-(
Pratade med mamma en sväng och sen har det bara varit lugn och ro. Nu ska jag snart sova..*sköönt*
Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar