10 februari 2011

♥ Dag 11 – Mina syskon.

Jag har världens BÄSTA syskon. Så det så.
Min storebror Dan och jag har slagits så vi var både gula och blå...men det var när vi var mindre. Jag får alltid höra om krukan jag kastade mot honom när vi var små, för han hade vunnit den. ;-) Men han och Emma gaddade alltid ihop sig mot mig och drev mig till vansinne. ;-) Idag är har bara otroligt omtänksa och överbeskyddande. Vi fick en jättebra relation när jag började gymnasiet! Han väntar för övrigt sin första bebis med bästaste Maria, som beräknas hitta ut den 18:e februari. Snart alltså...Jag ska bli faster!!!! :-D Wiii!!!

Emma, min äldsta lillasyster...Jag skulle tro att vi haft dom värsta bråken av alla. ;-p Slagits, rivit varandra och skrikit på varandra, men idag har vi väldigt bra relation. Kan prata om allt mellan himmel och jord. Bland dom klokaste personerna jag känner, dessutom en riktig globetrotter. Jobbade i Tyskland nästan 1 år, åkte till Australien med Peter och stannade flera månader där och jobbade och reste runt. Nu jobbar hon som sjuksköterska i Ludvika, bor i Borlänge och är förlovad med Peter med fingret :-p

Mikkan Pikkan är då yngst i syskonskaran och värst av oss alla. Hon har nog i alla fall gett pappa flest gråa hårstrån, jag kommer på andra plats :-p Pluggar och bor i Borlänge med kärleken Rickard och två katter och en hund. Hon avskydde mig när hon var liten för jag skulle alltid bära henne och fixa hennes hår och kramas. :-) Jag var tydligen skitdryg. Men hon var ju min bebis! =) Idag har vi väldigt bra kontakt och är jag blir för jobbig och överbeskyddande får jag höra "Ja mamma" :-)

Dom är helt enkelt bäst i världen =)=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar