12 februari 2011

♥ Dag 13 – Den här veckan.

Den här veckan har inkluderat 2 tandläkarbesök, ett eget och ett till Isabelle. Jag ska tyvärr tillbaka två gånger till. Har tydligen inte skött om mina stackars gaddar ordentligt. :-( Har även varit på lasarettet för lite provtagning, ska på läkarbesök om en vecka ungefär. Storstädat, storhandlat, stortvättat... Jobbat...hämtat, lämnat barnen från dagis, duschat, lagat mat. Ja inte så mycket roligare än så.
Fick iofs väldigt trevliga nyheter om att pappa och Mikkan med hundar ska komma upp om 1 1/2 vecka!!! =)=)=) *GLAD*
Nu ska jag försöka underhålla mig själv. Anders drog ner på krogen...dock efter lite påtryckningar från mig. Tycker han kan passa på medans han har chansen. Han jobbar varannan helg och jag var tredje så vi får som turas om! :-p Och ajg var inte partysugen ikväll. Jag har druckit en halv folköl, det räckte för mig idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar