13 februari 2011

♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.

Jaha nu igen. Kan väl aldrig tro att nån bryr sig sådär överdrivet mycket om vad jag har på mig... men men..
Svarta leggings och en svart kort klänning med blixtlås fram. Såklart även underkläder och strumpor för vi har förbannat golvkallt.
Men gick faktiskt i morgonrock fram till lunch!!! :-) Det är ju ändå söndag!

Har haft en lugn och mysig dag med barnen och Anders idag. Han fick sovmorgon då han jobbar natt inatt och jag gick upp och gjorde en brakfrukost. Gröt, ägg, rostade mackor m.m. Mumma.
Sen busade vi på inne, var över -20 ute *brr* Barnen målade med vattenfärger och var ovanligt lugna och goa =)
Anders gick ut och busade lite med Leia när Isabelle sov middag och jag passade på att baka en sockerkaka (läs äta smet) :-p
Sen slängde jag ihop en köttgryta med smak av tomat..mumma! =)
Nu ska jag se Solsidan och skicka iväg gubben på jobb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar