18 februari 2011

♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.

Jag har många favoritminnen och såklart är det barnen som har gett mig de allra härligaste minnena! =) Deras födsel, deras första steg, tänder, ord osv. Går som inte att välja ut ett endaste. Så jag väljer ett minne från gymnasiet istället!

Jag och en killkompis satt och kollade på Southpark en hel dag och kväll i hans lilla 1:a. Tror även vi såg Blair Witch den kvällen. Drack så mycket kaffe att vi till slut satt och skakade och fnissade hejvilt. *haha* Staka grejer det där. Vi pratade och skrattade och livet var inte så jobbigt just då som det annars var typ jämt vid den tiden. Tyvärr umgås vi inte längre och har vi har inte pratat på år och dagar, men jag är så tacksam för den tiden vi var vänner och för alla härliga minnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar