06 februari 2011

♥ Dag 7 – Min bästa vän.

Den är svår. Jag har inte en bästa vän, jag har många ;-)

Min mamma är min bästa vän därför hon lyssnar och ger råd och finns om jag behöver henne.
Min pappa är min bästa vän därför han är alltid så omtänksam och ställer alltid upp.
Min storebror är min bästa vän därför det finns ingen som är så överbeskyddande över sina systrar som han.
Emma, min syster, är min bästa vän därför hon tar alltid ner mig på jorden och får mig alltid att se saker från en annan synvinkel och får mig på bättre tankar.
Mikkan, min yngsta syster, är min bästa vän därför hon är så lik mig, hon förstår mig, hon lyssnar, blir arg med mig och får mig att glömma alla idioter.
Linnea är min bästa vän därför hon har funnits i mitt liv sedan jag knappt kunde gå. Hon har aldrig dömt mig och jag har alltid kunnat säga vad som helst till henne.
Fizen är min bästa vän därför hon stod bredvid mig under en väldigt jobbig period. Trots att vi nästan aldrig pratar längre, vet vi precis vad vi har varandra.
Jenny är min bästa vän därför hon drar med mig ut, lyssnar när jag har mitt gnällmaraton och får mig att glömma den gråa vardagen.
Och så har vi Anders. Han är min bästa vän därför han är den han är. Han håller mig nere på jorden, står ut med alla mina infall och må-dåligt-perioder. Han stöttar så bra han kan och försöker förstå när jag är som knäppast.
Jag har många bästa vänner och fler än de som är uppräknade här. Skulle egentligen ha skrivit, ingen nämnd, ingen glömd, men nu blev det så här istället.
Har som sagt inte en bästa vän utan flera stycken!!! :-)

Är flera som jag inte räknat upp här, men jag hoppas dom vet vilka dom är annars får den som känner sig utanför skicka ett mail och läxa upp mig lite :-p

Sedan har vi ju nyckelpersonerna i mitt liv, som varje dag säger till mig att jag är deras bästa kompis!! Leia och Isabelle!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar