10 oktober 2011

Full rulle!!!

Har haft min kära far och hans vovve, Bamse, på besök några dagar och haft det underbart.
Lagat och ätit god mat, umgåtts, hjälpt honom lite med huset som snart ska åka ut för försäljning, så känner ni nån som vill flytta till skogen, hojta till! :-)

Annars springer det på som vanligt, har varit lite dålig att uppdatera. Alla bra serier har ju börjat om så nu när jag äntligen får en ledig stund vid datorn så ser jag mina favoriter..."Grey´s", "Desperata Husfruarna", "Vampire Diaries" och "The Good Wife". Sen försöker jag hänga med i "Hem till Gården" såklart, min kärringserie! :-D
Robinson gav jag upp och Bonde söker Fru är jag inte så intresserad av. Idol ser jag mest om jag jobbar. Tjejerna i år är ju helt otroliga, Molly och Amandosarna :-) Moa och de andra.
Nu ska jag gosa med barnen en stund innan jag måste sjunka ner i matteboken och engelskaboken.

Saknar min familj där nere lite extramycket just nu :-/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar