11 oktober 2011

Attans!!!

Jag har engelskaprov imorgon och det känns inte som jag hunnit öva så mycket som jag skulle vilja, men men, det går som det går. Ska bli spännande att få igen uppsatsen. Skulle egentligen plugga nu, men hör och häpna..jag har fastnat framför fotbollen. Sverige är riktigt duktiga idag :-D Undrar om jag börjar få tillbaka mitt sportintresse med tanke på att jag till och med tycker hockey börjar bli intressant. Ska ev till och med på en hemmamatch nästa torsdag då Ske-å spelar hemma mot Luleå. Dock är det pga jobbet, men ändå! :)
Antingen är jag intresserad igen eller har alldeles för lite att göra om kvällarna!
Men vilken härlig stämning det är på Råsunda, speciellt när det går Sveriges väg :-p

Haft en fullspäckad dag. Försökt plugga, haft personalmöte, sprungit massa ärenden på stan, tvättat en monstertvätt, storhandlat...så nu MÅSTE jag ta tag i grammatiken, glosorna går kanske bra, värre med det andra :-/

Imorgon är det jobb, sen prov och så jobb igen.

Btw, vi behöver INTE Zlatan, det är ju det jag sagt hela tiden. Sverige har tydligen vunnit alla matcher när han inte varit med :-p Taskig jag är, men jag har alltid haft svårt för honom, han ser alldeles för nonchalant ut och verkar inte bry sig nämnvärt och ger bara upp när det inte går som han vill.
Men men...min åsikt brukar inte räknas så mycket, men det behöver inte betyda att jag inte har någon :-p

Nej, nu engelska... :-/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar