12 oktober 2011

Kaos!!!

I min hjärna, på jobbet och runt om mig!!! :-p
Började dagen med att försova mig, tog det ändå rätt lugnt med barnen så dom skulle slippa stress. Dom fick äta frukost i lugn och ro och klä på sig medan jag stökade och bökade. Iväg till dagis med dom, hem igen, plugga lite, iväg till jobbet, ta itu med allt där, krånglat med en vikarie som inte kan lyssna hela förmiddagen, sen gick vi ut på en promenad för det gick inte att tänka.
Hem, slänga i mig lite mat, pussa Anders och barnen, åka till skolan, skriva prov (som inte gått lika bra som förra gången, men förhoppningsvis ingen katastrof) fick se min uppsats från förra veckan (VG :-D) och sen hem igen, kramas med barnen sen tillbaka till jobbet snart igen.
Jag har haft lite kaos idag ja.. :-p

Men men, nu är jag ledig med Anders och flickorna i två dagar, sen är det jobbarhelg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar