02 april 2012

HA!

Vattengympa my ass. Jag sov och sov och sov och sov... :-p
Vaknade inte förrän 10 och vattengympan började 11 så det blev inget, hade blivit för stressigt, gör ett nytt försök imorgon! =)
Har varit på stan en sväng istället och gett lite pengar till HM. Fick lite kläder också :)
Sen blev det ett besök hos Folktandvården för ett hälsosamtal och vi har tydligen ganska bra rutiner. :-p

Imorgon blir det då ev vattengympa om jag tar mig upp, jag kanske slipper bli väckt sjutttioelva ggr av Anders snarkningar. :-p Sen är det ett besök hos barnmorskan inbokat kl 13.00. Ska bli jättekul att höra lill<3at och få veta om allt ser bra ut.

Nu ska jag slänga igång lite potatis, Anders har visst haft en tuff dag på jobbet idag med extrakunder och nästan 2 timmars övertid :-/

Jag saknar mina barn jag...mitt tålamodskonto är nästan på fullt nu så dom är vääääldigt efterlängtade just nu! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar