03 april 2012

Vattengympa!

Det var skitkul att gympa med tanterna! :) Tror dock dom flesta tanterna går dit för instruktörens skull. Han var inte ful precis ;)
Det var inte riktigt min åldersgrupp och definitivt inte min musiksmak, men det var riktigt kul ändå. Hade dock en massa problem med att hålla inne alla kroppsdelar i baddräkten *haha* Men dom hoppade då inte ut i alla fall. Nästa gång får jag knyta lite bättre.
Efter vattengympan skyndade jag mig hem och åt lite lunch sen åkte jag till barnmorskemottagningen för 29 veckors kollen :)
SF måttet låg precis på den "normala" kurvan så trots att det ser ut som att jag väntar trillingar så följer bebisen kurvan som den ska så förhoppningsvis är det ingen 6 kilos bebis därinne när det börjar lida mot sitt slut ;-p
Blodsocker och blodtryck såg bra ut, blodvärdet lite i underkant, men det är bara att äta broccoli och leverpastej, dock inte samtidigt kanske :-p
Vikten skippade vi då barnmorskan tycker att jag har koll på läget, jag är medveten om att jag väger för mycket och att jag gör något åt det dessutom.

Den 21:a april är det begravning för min älskade farfar så jag kommer att åka hemåt en sväng. Blir väldigt mycket blandade känslor. Självklart ingen rolig anledning till att träffa alla igen, men ska bli skönt att få krama om allihopa irl.

Nu ska jag fortsätta engagera mig i hockeyn och hoppas Saik håller i sin ledning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar