12 november 2008

Fortsättning kommer nu...

Kände att jag inte riktigt fick med allt förra vändan jag skrev, men lugn, blir inga mer äckliga förklaringar om mina toalett besök! ;-)
Anders har då bytt fönsterbrädorna nu så nu kan vi ha våra panelgardiner om vi vill, som jag är dödligt less på, men det verkar vara det enda butikerna har hemma nu som inte kostar flera miljoner. Men har då fått upp svarta gardiner i köket, med silver blommor och blommor i en annan svart nyans. Riktigt häftiga, så mycket för julgardiner i köket! ;-)
Vi får ha nån vit eller svart avdentsstake och ha sånt där modernt julpynt, vitt, silver, svart osv.
I vardagsrummet lutar det nog åt svart-vinrött hållet.
Sen sovrummet nere blir ett slit och släng rum där vi sätter upp gammalt krafs och lägger allt som vi inte vet var det ska vara! ;-) Som nattgäster och sånt *tss*

Hur som haver, glömde ju berätta att vi fick ju mer besök, onsdagen efter mamma åkt hem kom ju bror min upp och hans flickvän. Lite dramatiskt där innan dom kom fram, men tur som var så gick allt bra, förutom för bilen, men det är ju en världslig sak. Bilar är lätta att laga, värre med personer.
Dom var tyvärr inte här så länge, men jag är så glad bara av att få se dom.
Leia blev då överlycklig att träffa morbror sin.
ååå haha hon har blivit så rolig när hon ska säga farfar, låter som hon säger popeye. =)
Söt ungen min.
Ska försöka ta lite kort sen på lägenhet och ungar sen så ni får se, ni som vill.
Nu ska jag inta lite frukost, var några timmar sen jag vaknade så det är väl dags snart.
*krama*

3 kommentarer:

  1. Du vet att rött passar oxå till svart:-) Annars så finns det jättefina "modena" saker överallt idag. Jag vet vi har ju svart inredning i köket som du vet;-)

    SvaraRadera
  2. Hej och tack!
    Jo, han var bra på hemlisar din bror.. han har veta länge om våran nu.
    Jag har inte mått så bra, men det börjar vända sakta med säkert. Mådde uruselt med Benjamin och kräktes i princip allt utom 5 veckor i mitten och nu har jag ännu inte kräkts (mer än på jobbet vid äckliga spyor/lukter = ofrånkomligt), så jag överlever. Det går ju över när dom kommer ut!
    Nu har vi öppnat husbloggen igen, ifall du vill spana mera på vårat hus! http://fiskarhedenvillan.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. Julgardiner är lätt överskattade. Och så som du förklarade så lät de verkligen helnajs. *vill oxå ha*
    Jag ska nog skippa hela jultjaffset i stugan. Kostar bara pengar som man kan lägga på nå vettigare. Dina sötnosar till exempel. ;) woohoo.. Nu är de bara en månad kvar tills vi ses. *längtar så*
    Love u sooo! <3 Puss puss //Lillasyster Mikkan

    SvaraRadera