11 december 2008

Hittade en rolig lista hos Suss ;-)

Vilken svordom använder du mest?
Jävla, fan och dra åt helvete hoppar nog ut alldeles för ofta

Äger du en iPod ?
Neee, ska jag vara ärlig så vet jag knappt vad det är *haha*

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Ibland olika tider beroende på om Anders behöver hjälp upp, annars har jag två väckarklockor som mest kramas och joddlar! ;-)

Hur många resväskor äger du?
En bara tror jag, som det står Konsum Nord på, eller det kanske är Anders väska?! ;-)

Använder du flip-flops?
Nej, har aldrig gjort det

Var köper du dina matvaror ifrån?
Coop Forum är närmast, men ibland hittar jag upp till Ica Maxi eller kvantum

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Tar gärna bilder, hatar att va me

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa då?
Bli skuldfri och fanns det några pengar över skulle det nog bli nya kläder till oss alla fyra.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, garanterat...jag är lat ;-p

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, har gjort men det behövs verkigen inte längre ;-)

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Tråkig fråga att ställa till mig, jag svarar alltid Winnerbäck ;-)

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Nej, det hoppas jag inte, för då var det så tråkig hemlis att jag redan glömt den ;-)

Vad åt du till middag senast?
Kycklinggryta med ris, men jag åt potatis istället.

Använder du huvtröjor?
Ja, en i alla fall

Kan du vissla?
Ja

Vem var den senaste som ringde dig?
Min pappa

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ja, inte för att jag förstår varför det ska vara så intressant, men låt dom prata...

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0910

Hur många syskon har du?
En storebror och två småsystrar

Äger du några band t-shirts?
Ja, faktiskt. En Lars Winnerbäck t-shirt såklart. De andra gav jag nog bort till Mikkan. Dom såg så farliga ut ;-)

När flög du senast?
Oj det var längesen. Den första och enda gången jag flugit. Var nog 2003 tror jag och vi flög mellan ske-å - sthlm. :-) Långflygning.

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Fyra, men vi har sex st :-)

Har du gråtit offentligt?
Ja, jag har för mig det, men det var nog nån mindre viktig fjortisfylla eller nåt. Antagligen för att jag var arg, gråter inte annars så ofta.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Ja en stationär än så länge.

Vad har du med dig in på bion?
Popcorn eller got och blandat

Vad har du för väder?
Just nu snöar det och är "bara" 6 minus, igår var det -15 *BRR*

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Öhm, jaa, där var jag ju då inte så ofta, men bageri var rätt skoj även om jag hamnade på charkuteri i 2:an. :-(

När sov du senast på golvet?
Säkert på gymnaiet nån gång, full och trött och för lite sovplatser!=)

Vilken är din mammas hemstad?
Svartlå

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Jag funkar inte trots sömn :-)

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
25, jag slutade fylla förra året ;-)

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
*haha* jag?? Nää du Glenn

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Anders, vem annars?! *haha*

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Tro är att inte veta, jag råkar veta att jag är en kvinna ;-)

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Just mitt förnamn kommer från en sång, tror jag, men Emma, Karolina, Magdalena makadam eller nåt sånt, så Mikkan, tack vare mig slapp du heta makadam. Men mina andra namn kommer från släkten.

Tycker du om att krama folk?
Njae, beror på vem. Mina vänner kan jag krama och familjen. Leia och Isabelle tar nog hem dom flesta för dom kan jag krama hela dagarna lång! =)

Äger du en digitalkamera?
Ja.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Det beror på vem det är. Är det någon som gör så ofta blir man rätt less efter ett tag...FÖRLÅT MIKKAN, kom ju på nu att jag skulle ju ringa ikväll *haha* Där ser man.


Vad är du allergisk mot?
Laktosintolerant, men är numer helt mjölkfri när jag ammar Isabelle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar