11 januari 2009

Ännu en lista! ;-)

FAVORIT
Färg:
Svart...passar till allt ;-)
Mat: Grytor av alla dess slag (på älgkött, fläskkött, grönsaker, kyckling m.m.)
Låt: Just idag var det Dead Starlet - The waltz
Ämne: Allt om barn ;-)
Plagg: Det som är bekvämt.
Skor: Mina nya fina dyra stövlar ;-)
Ställe: Hemma i soffan
Tidning: Vi föräldrar
Film: Är ju fortfarande helt såld på Braveheart
Bok: Alldeles för många

SENASTE

Person som sovit i din säng: Leia, jag och Isabelle ;-)
Person som du pratade med: Isabelle
Person som du gick på bio med: Oj det var längesen..kommer inte ihåg, syrrorna och Linnea kanske??
Person som du gick på stan med: Själv som vanligt
Person som du skällde på: Anders, vem annars?! :-)
Låt du hörde: Dead Starlet - Passion for unhappiness
Gången du åt mat: Runt 17 tiden
Krama: Leia
Pussa: Isabelle
Känslan: Mätt
Resa: Borlänge i julas
Glädje: Nyss när Isabelle log åt mig
Dröm: att ha råd att köpa massa kläder
Person du träffade: Förutom barnen och Anders, Emil på Coop
Pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Pappa
Gången du åt 7-eleven korv: Aldrig hänt
Gången du var utomhus: I eftermiddags när jag handlade
Hela din familj åt middag tillsammans: Julafton
Saken du köpte: Var nyss och handlade, men det var rätt mycket, det sista som åkte i korgen var en tidning.

VÄNNER
Har du en bästa vän:
Ja
Vem säger du allting till: Emma, Mikkan & Anders
Vem känner dej allra bäst? : Anders, Emma & Mikkan
Vem finns alltid där: Familjen



3 kommentarer:

  1. Yes, den andra februari hade det gått sex månader. Tiden går verkligen fort! :) Hur är det med dig och barnen där uppe i kylan?

    Ja, nog skrämmer han mig allt! usch, men jag brukar ge igen och då blir han snäll i några minuter, hehe. Men du får gärna komma ner och lära honom hur man ska behandla en tjej, höhö :)

    SvaraRadera
  2. Ja, vi skulle kunna ha otroligt roligt!! :)
    Problemet är att vi sällan åker upp... :( Tycker ni ska flytta hit...! ;)

    Det är jobbigt när man känner sig så ensam... Förstår dig som inte har nån släkt där ens. Jag har iaf min mamma här. Men det är inte samma sak som att ha en vän...

    SvaraRadera
  3. Skärpning syster! Nu var det länge sedan du uppdatera bloggen. Kram

    SvaraRadera