29 augusti 2010

Har så tråkigt så det blir en lista oxå! :-p

Har du en bra relation till dina föräldrar? Jo, nu har jag det!
Gillar du att betala räkningar? Höjdpunkten varje månad...eller oxå inte..
Har du koll på din ekonomi? Ja, stenkoll oftast
Har du vunnit pengar nångång? Ja, men inga större belopp
Spelar/tippar du på nåt? Så gott som aldrig
Har du något synfel? Nej, så länge jag inte är gravid, då ser jag typ inget kvällstid
David Bowie eller Beatles? Bowie
Vet du vad ordet paradoxal betyder? Nja, men jo..
När du svär; vilket ord använder du då? Usch, alldeles för många...Jävla, fan, helvete osv
Brukar du be om varuprov när du handlar kosmetika? Nej
När rengjorde du din ugn senast? Inte så länge sen
Har du läst Angeligue/Kitty böckerna när du var ung? Oh, ja, Kitty böckerna plöjde jag igenom.
Berätta om det värsta du varit med om: Ingen aning, men iofs, bilolyckan där fyra personer dog var inte sådär överdrivet trevlig :-( Men nog finns det mer att lägga till den listan :-( Tyvärr
Är du social? Oftast, när jag är på humör
Skulle du kunna slänga ut 3000 kr på en romantisk middag?Aldrig i livet

Vad är det mest romantiska du vet? Är ingen sucker for romance, men skulle vara trevligt att bli uppvaktad ordentligt...bjuden på en riktig dejt, bio, blommor...det klassiska =)
Vet du vad emotionell instabilitet betyder? *haha* Jag är nog professor i ämnet
När något går sönder blir du: Frustrerad
När du gör dig illa blir du: Irriterad
Gråter du ofta? Nej
Har du problem med ilska? Ja, det har jag nog, tänder lite för fort
Vilken är den bästa känslan du vet? Lycka
Är känslor svåra att förstå sig på ibland? Nja, andras kanske, men inte mina.

Värsta jobbet du haft? Säljare på Kupolen åt 3..lätt..
Trivs du på ditt jobb/utbildning nu? Nja, har varit tufft ett tag nu, men det har börjat vända.
Om du fick vrida tillbaka tiden en gång; vad skulle du förändra då? Finns nog en hel del, men samtidigt, då skulle jag inte vara den jag är idag och skulle kanske inte ha mina underbara barn...så inget...
Använder du nagellack? Väldigt sällan
Favoritmärke/favvofärg? Nagellacksmärke? Inget. Färg: Lila
Hur mycket pengar lägger du på kosmetika / hudvård? Inte så mycket som jag borde :-p
Hur ofta dricker du alkohol? Nu är det inte ofta
Går du på krogen ofta? Nej, men någon gång då och då
Vad samlade du på som liten? Bokmärken
Har du kvar samlingen? Nej
Hur många gånger har du flyttat? Oj *räknar* 15 tror jag
Gick du på dagis alt. dagmamma? Dagmamma
Har du koll på din dator eller fixar nån annan med den? Lite koll, frågar nån är det Anders, men den tycker om mig mest :-p
Favoritrestaurang? Ingen speciell
Favoritcafé? Hagbergs, som inte finns kvar längre :-(
Har du slagit någon nån gång? Ja
Om ja; skämdes du efteråt? Det gjorde jag nog, var så längesen
Vad anser du om värktabletter? Så länge det inte går överstyr är det bra att dom finns.
Tror du antidepressiva mediciner är beroendeframkallande? Definitivt 
Kan du spela nåt instrument/vilket? Njae, nej en låt räknas väl inte :-p
Om nej, vad skulle du vilja kunna spela? Piano, gitarr
Tror du att det finns kräkmedel i systemets sprit? *haha* Säkert
Vad får dig illamående? Stress och orättvisor, pedofiler...I can go on and on and on....
Trodde du på tandfen som liten? Nej, jag tror inte det
Hur mycket vatten har du druckit idag? Inte så mycket som jag borde kanske
Får du blommor ofta? Nej, ofta skulle jag väl inte vilja kalla det, men fick en fin maskrosbukett av Leia i somras! =)
Köper du blommor ofta? Nej
Har du gröna fingrar? Nej
Tycker du att man är konstig om bara har en växt? Jag tycker det är lite konstig anledning att tycka någon ö
är konstig.
Om du fick en önskan uppfylld här och nu just i detta ögonblick skulle du önska dig: Några tusenlappar extra på kontot
Brukar du låsa dörren när du är hemma? Nästan alltid
Är du kreativ? Nej
Läste dina föräldrar sagor för dig som liten? Kommer inte ihåg, men det tror jag, vi hade då mkt böcker.
Hade du en bra barndom? Det skulle jag vilja kalla den ja...
Gillar du att fiska? Nja, inte med Anders i alla fall :-p
Om du fick införa en ny helgdag vilken dag skulle du då välja och varför? Alla måndagar, för då borde alla vara lediga så det slutar bli massa måndagsexemplar :-p
Gillar du kakor, tårta och bullar? Njae, inte så värst längre
Vitsen med fettfri majonnäs? Ingen aning, det ska vara riktig
Vad har du i din frys? Mat..dooh
När brukar du gå och lägga dig? Alldeles för sent
Har du några särskilda kvällsrutiner? Natta barnen, se på tv en stund och fixa i ordning för morgondagen.
Ensamhet är: Kan vara lika underbart som hemskt
Är pengar något som är viktigt för dig? Ja
Om du jobbar; är du nöjd med din lön? Nej
Tycker du det är känsligt att prata om pengar/ekonomi? Nej
Lånar du ut pengar till vänner/bekanta? Helst inte nu längre...familjen i såna fall
Kan du sjunga? Nej, me jag gör det ändå :-p
Hur firar du helst jul? Med familjen
Vad är viktigast under julen för dig? Familjen
Vilken julmat är den godaste? Allt
Brukar du ge nyårslöften? Nej ingen idé
Önskar du ibland att du var någon annan? Nej
Känner du dig ouppskattad? Ibland
Finns det vissa saker som du inte kan berätta för någon? Ja
Tror du att folk pratar bakom din rygg? Det är då deras problem i såna fall
Känns det någonsin som att folk är avundsjuka på dig? Ja för jag är ju bäst i världen ;-p
Kan du åka skidor/snowboard? Nej inte så bra
Använder du smycken? Ibland
Smycke du bär varje dag: Förlovningsringen
Om du skulle få åka till en storstad imorgon; vart skulle du vilja åka då? Borlänge :-p
Har du tågluffat? Nej
Har du en favoritmugg du alltid dricker te el. kaffe ur? Ja, vi har 6 som är perfekta =)
Ditt favoritte är: English breakfast
Äger du en digitalkamera? Ja
Om ja; vad är det för märke? Canon...eller nej, sony...ähh vet inte
Besöker du bibblan ofta? Aldrig
Om du lånar böcker; Är du bra på att lämna tillbax böcker i tid? Ja
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan. Vad rör du först vid? Vardagsrumsbordet
Hur ser det ut utanför fönstret just nu? Regnigt och mörkt
Om du ska ge bort blommor, vad väljer du? Färgglada
Har du någon gång haft på dig pyjamas ute bland folk? *haha* Det har jag säkert
Säger du chokladboll el. negerboll? Inga kommentarer
Är du troende? Nej
Är du feminist? Nej
Hur mycket surfar du på webben per dag/vecka? Ganska mycket
Har du en favoritmöbel i ditt hem? Sängen och sofforna
Vad tycker du om Alla Hjärtans Dag? Bra tanke, men alldeles för hypat
Firar du påsk? Ja
I ditt påskägg vill du helst få: Godis
Någon maträtt du absolut inte kan tänka dig att äta? Surströmming, blodpalt, blodkorv
Pratar du ofta i telefon? Nja, nej inte så värst nu för tiden
Om ja; vilka pratar du mest med? Familjen
Vad heter dina barn om du har några? Leia & Isabelle
Coolaste dialekten är: Dalmål!!!
Är du gift? Nej
Om inte; vill du gifta dig? Ja
Tycker du det är roligt att fylla år? Nej
När fyller du år nästa gång? Om någon vecka :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar