03 augusti 2010

Jösses vilka underbara döttrar jag har... ;-)

Isabelle har börjat med den urgulliga vanan att stryka mig på kinden när vi gosar och så lägger hon huvudet mot axeln och kramas. hon är så go.
Leia ringde tidigare på kvällen och sa att hon "snakna mamma" =) Hon är för underbar. Jag berättade för henne att hon skulle få en ny säng och att vi har beställt nya tapeter åt henne och hon blev såå glad...tjoade rätt i örat på mig. Sen när vi pratat en stund om vad dom gjort idag så beordrade hon mig att hämta hennes pappa för hon snaknade han också (haha). Innan han fick luren sa hon "Mamma?!! Jag älskar dig, snaknar du mig? Jag är din superhjälte!!" =) Alldeles underbara är dom :-)

Passade på att städa lite nu på kvällen och poppade hög musik. Nu ska jag snart besöka sängen, ska upp tidigt imorgon och jobba. Natti natt

1 kommentar: