10 augusti 2010

Trött idag, men såå lycklig!!! =)

Faaaan allt försvann! :-( Skrivit massor!
Så nu blir det kort sammanfattning :-p
Pappa kom igår när jag var hemma på rast, just efter jag kramat om honom och gosat med Bamse och Tinka, så dyker plötsligt två personer fram...EMMA & PETER!!!! =) Jag hade verkligen ingen aning att dom skulle med. Peter har jag inte sett på 1 år nästan och Emma var ju bara upp lite snabbt i januari innan dom åkte till Australien. så gissa om jag blev överlycklig. Bara skrek rätt ut och flög runt halsen på Emma, tror Peter hann få sig en kram däremellan också...tårarna bara sprutade! =)
Så när jag väl blir glad så blir jag det ordentligt =)

Hade dock jobb idag 7.00-17.00 så dom fick roa sig själva, men nu på kvällen hoppas jag vi kan prata lite och mysa.
I övrigt är allt rätt bra, är dock rätt upprörd över min stackars Isabelle. Hon kom hem på dagis alldeles knallröd "därnere". dom sa att hon hade haft kalas i blöjan, men det måste ju ha varit en vända till eller så kan dom inte ha gjort rent ordentligt. Eller väntat för länge med att byta?! Det är då synd om henne oavsett vems fel det är :-( Kan ju även vara att hon inte tål blöjorna där så jag ska väl inte skälla på personalen i onödan, men påpeka det måste jag göra så det inte händer igen :-( Thank god for Innotyol säger jag bara!!!

Nu ska jag va social... See ya!!! :-p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar