07 november 2010

Alla bloggare är inne i en listfas, så jag snodde denna av Sandra...

...då jag är extremt uttråkad!!!


Namn: Carro
Piercingar: Inte nu längre
Tatueringar: En...än så länge
Längd: 176 cm
Vikt: Några kg för mycket...trivselkilon
Skostorlek: 39
Hårfärg: Mörkbrun
Är du kär i någon: Jodå
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ofta
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: *haha* kan väl inte jag svara på heller, fråga andra :-p
Vilket shampoo använder du: Olika
Vilken parfym använder du: DKNY
Vad är du rädd för: Mer och mer ju äldre jag blir
Gillar du att tvätta: Ja, ungefär lika mycket som jag älskar surströmming *ryyyyyys*
Gillar du berg-och-dalbana: Nej, det nöjet förstörde klassresan i 6:an
Senaste
Film du hyrde: Prince of persia
Film du köpte: En hel drös med Astrid Lindgren filmer åt ungarna
Låten du lyssnade på:
Låten du hade på hjärnan: Vargsången från Ronja rövardotter Återkommande godnattvisa åt ungarna.
Låten du laddade ner: Ingen aning
Personen du ringde: Mamma
TV-program du tittade på: Parlamentet
Personen du tänkte på: Ungarna
Favorit
Mat: Tycker om all möjlig mat, därav trivselkilona ;-p
Låt: Just nu är det 16 dollars med Volbeat...blir bara glad när jag hör den =) Och vill dansa :-p
Sport: Är ingen sportmänniska direkt, men jag saknar att spela fotboll
Dryck: Vatten och Coca cola
Kläder: Stora, sköna och mjuka
Film: Har många favoriter
Bil: Har alltid velat ha en "bubbla" Dock är dom inte så famijevänliga :-p
Antal
Gånger du varit kär: för många, oftast olyckligt :-/
Gånger ditt hjärta brustit: Minst tre i alla fall
Hjärtan brustit på grund av dig: Ingen jag vet av, kanske en...
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 2 gånger...en gång när jag var liten och blev intervjuad i Sjömyra av DD och en gång utanför "Bunkern", svarade jag på Dagens fråga :-p
Ärr du har på kroppen: Magen efter galloperationen, underläppen efter ett fall när jag var liten, knäet efter en cykelolycka dagen innan jag började 5:an.
Senaste
Bok du läste: Gun's n´Roses
Person du fick mail av: Ellos, Jotex eller nåt sånt
Person du fick brev av: Ingen aning, typ resurs bank eller nåt..
Person du fick sms av: Jenny, inatt på fyllan :-p (hennes fylla)
Övrigt
Vad har du gjort idag: Vilat, lagat mat, myst med barnen
Var det kul: Nja, jag mår ju ganska kasst, men skönt var det då...
Hur tidigt stiger du upp: Helst inte före 7, men det beror på jobb, ungar och sambo
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Sova
Är du seriös: Njae, helst inte
Vad är du allergisk emot: Inget jag vet om
Var har du ont: Ryggen, huvudet, nacke och axlar :-/
Använder du hårspray: Inte ofta
Kan du stå på händer: Nej, det kan jag nog lugnt säga att det är överkurs för mig
Favoritserie på tv: Just nu ser jag mycket DH och GA och hem till gården såklart :-p
Lite till
Salt eller socker: Både och
Gillar du ketchup: Till pastarätter
Är du glad nu: Nej, mer ledsen än glad
Var du glad igår: Nej, definitivt inte
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nej, eller Emma gör väl typ det i alla fall :-p
Vad dansar du till: Volbeat
Stockholm är: inget för mig
Göteborg är: göööörmysigt :-p
Kan du sjunga: Kan, kan jag väl, men inte bra
Mer värt än guld: Alla mina nära och kära
Spaghetti eller makaroner: Makkisar
Ett land jag gärna vill besöka: Australien eller Nya Zeeland, Irland och Skottland
Sparar till: pensionen :-p
Väntar på: att jag ska få tummen ur och göra något åt allt jag inte är nöjd med
Pålägg som gäller: Ost och leverpastej, dock inte samtidigt
Dagens dryck: The



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar