29 november 2010

Orolig!

Ska på besök på lasarettet på måndag och ta prover. Är nåt som är knas, men vad vet jag inte. Hormoner som rusar och det mesta känns ganska jobbigt just nu. :-( NEJ, jag är INTE gravid igen!!!Har nog blitt en klimakteriekossa *mohahaha*
Nej men något annat är det, men vad? Jag vet ju inte då, därför jag ska ta prover.
Är orolig och ledsen, men som Anders säger, ingen idé att förstora upp saker eller oroa sig för saker som man inte ens vet vad det är.
Pff, lätt för han att säga, det är inte hans kropp det handlar om.
Så jag har mina svackor just nu, dalarna är djupare än höjderna är höga.
Tur barnen fick vara en stund på dagis så jag kan tycka synd om mig själv en stund och spela MASSA HÖG musik!!! Så  nu ska jag dansa runt i 20 min innan jag måste hämta hem älsklingarna.
En vecka bort...vissa dagar tror jag att jag ska få min dödsdom, andra dagar tror jag att jag bara har en liten rubbning i kroppen pga alla förkylningar och sånt... Jag är rätt hypokondrisk av mig och överdriver lite "lätt" ibland :-p

So dont mind me...I´m just minding my own buisness

3 kommentarer:

  1. Men det låter ju inte roligt alls, hoppas du får reda på på orsaken till att du känner som du gör.

    Hoppas allt är bra annars.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skickar en kram från oss!!!

    SvaraRadera
  3. Ja, Saga e söt och hon har alltid nya saker för dig! Busig som attan e hon! Medan Lova e mer försiktig och lugn haha

    SvaraRadera