02 december 2010

Jobbig vecka!

Har inte haft en rolig vecka. Är såå trött hela tiden. Nej, nu får jag komma igen snart, vill vara mig själv igen. Hoppas proverna visar något på måndag så man kanske kan göra något åt det på en gång.
Är det järnbrist är det enkelt fixat.
Hoppas nästan på det.
Jaja, ingen idé att tänka för mycket på det, vet i alla fall inget förrän efter helgen...jobbarhelgen. Känns ju inte sådär överdrivet roligt att jobba, men nu har jag varit ledig rätt mycket. Är väl säkrast att skrapa ihop lite lön så vi överlever julen.
Är ledig julafton, men jobbar resten av helgen. Är ju underbart att få fira julen med flickorna...dock kommer det kännas tomt som vanligt...saknar ju min familj så enormt mycket.
Optimist javisst!!! *haha* WTF, känner inte igen mig själv, jävla gnäll...

Ska inte gå in på så mycket mer ikväll känner jag...då bryter jag ihop. Är mycket nu... Ska nog lägga mig med hörlurarna, spela lite musik och kanske sova lite. Börjar väl vara dags för det.
Imorgon är det en ny dag. Jobbar kväll, men är ledig resten av dagen. Ska försöka få undan massa måsten...eller så skiter jag i det och hoppar ut i snön med flickorna istället och gör snöänglar eller nåt :-p

1 kommentar:

  1. Förstår att det känns jobbigt att ha familjen så långt bort. Det kan inte vara det lättaste, men allt måste ju fungera även fast man kanske inte vill.
    Hoppas ni får en fin jul iaf :)
    Kram!

    SvaraRadera