19 december 2010

...

Är lite småseg idag. Gick ut med jobbet och åt middag på Tatung igår. Tog en öl till maten och blev plötsligt pigg och glad. :-) Efter maten förflyttade vi oss in på Old Williams och spelade lite biljard och babblade massor. Jättetrevligt. Men en efter en gav dom upp tills det bara var jag och Fredrik kvar så han ringde sin tjej och jag ringde Jenny och mötte upp dom på Allstar. Hade jättekul verkligen, med massa prat och bra musik. Tror kanske det inte blir så farligt tomt utan Station 8 när dom bommar igen. Allstar och Old Williams är då mycket bättre. Hittade ett "Engelska" uppe i Skellefteå, tyvärr inte med samma folk, men nog finns det en del trevligt folk här också! =)
Kom hem strax efter stängning och skulle gå upp och kika till flickorna och såklart hade Leia kissat i sängen, men inte märkt något. Var ju första natten utan blöja så det är helt ok. Bytte och tvättade av henne och nattade om henne. Gick ner och försökte sova, men då hade Isabelle tappat nappen och blev ledsen, upp igen och trösta, då vaknade ju såklart Leia igen och behövde lite tröst. Somnade lagom tills dom tyckte det var dags att stiga upp sisådär vid 6.00. *GÄÄSP* Tvingade till slut upp Anders så han fick ge dom frukost. Sen var det då helt omöjligt att sova för det var livat och galet hela morgonen så jag vilade istället för att följa med på 4 års kalaset på Leos :-( Vilket jag ångrar lite, men jag hade nog somnat i någon rutschkana om jag hade följt med. Tänkte försöka göra bort några tvättar, men det var fullbokat i tvättstugan (Vilken otur ;-) )
Har plockat lite och lyssnat på lite musik och varit lite sentimental. Ska ringa Kvinnokliniken igen imorgon och försöka få något vettigt ur dom. Nåt fel måste det ju vara!!! Lämnade prover i fredags morse på vårdcentralen och de svaren skulle komma till veckan. Hoppas de visar något vettigt. För så här trött och orkeslös vill jag inte vara längre.
Nej upp med hakan och tillbaks på banan...
Jobb imorgon, ledig tisdag, jobb onsdag, ledig torsdag,sen är det julafton!!! Helt galet vad fort tiden har gått.
Nej, jag har inget vettigt att förtälja så nu ger jag upp :-p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar