11 december 2010

Ingen röst?

Jag tror nästan det är så...att jag inte har någon röst eller jag kan då inte höras särskilt bra. Sa till A i onsdags tror jag det var att jag och Jenny skulle ha tjejkväll idag. Gissa en som kommer hem efter jobbet och säger: "Ja det är ju hockey ikväll". Ja det skiter jag i, jag blir ju inte hemma vet du ju, svarar jag då. A blir då genast mycket upprörd, som vanligt när det handlar om den där satahockeyn. Men efter en del om och men så kompromissar vi. Jenny kommer hit istället så kan vi sitta och prata sen när barnen somnat så går vi iväg när karln kommer tillbaka.
Som vanligt måste man upprepa sig femtioelva ggr för att något ska gå in.
Men men, världen gick inte under idag heller. :-p
Nu ska jag gosa med barnen en stund till Bompa och sen läsa lite saga innan dom ska sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar