30 december 2010

Snott lista av Jenny!! :-p År 2010

Hur har året 2010 varit för dig? Förvirrande, omständigt, underbart, rätt bra i slutändan
Bättre än förra året? Njae, vare sig bättre eller sämre
Har du träffat några nya vänner? Ja, några stycken
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? *haha* Har redan glöm vad jag gjorde igår så.. Nej men Volbeat i Luleå var en höjdare! =)

Har du flyttat under år 2010? Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? Ja, flera stycken
Isåfall vilken? Volbeat-16 dollars och Evelyn
Har du druckit alkohol? Ja det kanske man kan säga ja :-)
Har du rökt? Nej det var några år sedan sist :-)
Har du kysst en främling? Nej inte i år

KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit 2010? Som en berg och dalbana ungefär
Har du varit kär? Ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja till några!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja!! :-)
Har du haft sex någon gång under året? Det har nog hänt ja
Har du haft ett hemligt förhållande? Nej så spännande var det ju inte :-p

SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej
Har någon i din släkt avlidit? Ja ;-(
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Ja, men inte  i år
Har du varit i slagsmål? Nej!

PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? Nej, man ska inte ångra sig, gjort är gjort!
Har du skämt ut dig? Det har jag nog garanterat gjort, men det bjuder jag på :-p
Har du ljugit för en vän? Det kan jag ha gjort, men inte för att vara elak
Har du varit ute en hel natt? Nej, inte jag inte
Har du blivit tagen av polisen? Nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja, nästan varje natt
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Ja, mina döttrar :-)

VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? Ja
Har du förlorat en vän? Nej
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Ja
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej
Har du ljugit för en bästa vän? Nej
Har du haft en relation med en vän? Ingen sexuell relation då.

1. Gjorde du något som du aldrig har gjort förut?
Ja, jag har åkt lastbil för första gången :-p

2 Höll du några av dina nyårslöften?
Gav inga, då jag låg i 39 graders feber och hade magsjuka hela förra nyår

3 Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja :-)

4 Dog någon som stod dig nära?
Ja :-(

5 Vilka länder besökte du?
Inga alls!

6 Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Lite mer stabilitet och mindre sjukdomar

7 Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
16 oktober

8 Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har nog haft det mesta :-(

9 Vad spenderade du mest pengar på?
Barnen skulle jag tro :-)

10 Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja :-) Många saker gör mig fortfarande riktigt glad.

11 Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
Fallen, Double Nature (Inte frivilligt, hatlåt), Waka waka

12 Vad önskar du att du hade gjort mer?
Lugnat ner mig några kilo och sett saker från andras perspektiv

13 Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Varit egoistisk

14 Hur tillbringade du julen?
I Rålund med Anders, barnen, svärföräldrarna, gammelmormor och André

15 Blev du kär i år?
Nej

16 Favoritprogram på TV?
True blood, Greys´s Anatomy, Hem till gården

17 Bästa boken du läste i år?
Kommer inte ihåg, har läst en hel del

18 Något du önskade dig men inte fick?
Har allt jag önskar mig, tak över huvudet, mat på bordet, världens underbaraste barn och en sambo som gör allt för oss...utom att lyssna då :-p

19 Vad gjorde du på din födelsedag i år?
Var nere i Borlänge och träffade familjen

20 Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
Ja, en hel del...speciellt lite mer pengaflöde

21 Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Svart och bekväm

22 Vad fick dig att må bra?
Barnen, familjen och alla vänner som fortfarande bryr sig

23 Vilken kändis var du mest sugen på?
*haha* Alexander Skarsgård...lätt, 2:a platsen intar Ian Somerhalder..hans ögon mest då. :-p

24 Vem saknade du?
Alla "hemma" i Borlänge

25 Vilka är dina nyårslöften till 2011?
Vet inte, ska nog inte ge några nyårslöften, men jag ska lova mig själv att ta bättre hand om mig!

GOTT NYTT ÅR!!!!

2 kommentarer:

  1. Du har ju faktiskt delat säng med mig oxå, men det betydde väl inte lika mycket för dig som det gjorde för mig ;-D

    SvaraRadera
  2. *haha* Jag tänkte inte ens på det, var som så självklart, så naturligt *haha*! :-p

    SvaraRadera